Podziękowania
Szanowni Klienci,
Okazuje się, że James Bond nie miał racji co do ilości Gwiazdek w roku, gdy zwracał się do swojej partnerki o wdzięcznym imieniu Christmas (patrz scena z filmu Świat to za mało). Ja też myślałem jak on, że gwiazdkę można mieć tylko raz w roku, ale okazało się, że jeśli chodzi o moich pracowników to jest ich o wiele więcej. Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia otrzymaliśmy następny, bardzo miły email od naszego klienta, w którym to emailu (patrz poniżej) leje on gwiazdkowy miód na serce szefa firmy. Tak więc jak pisałem w poprzedniej aktualności liczyłem na więcej i się nie przeliczyłem, dzięki pozytywnemu podejściu do pracy z klientem moich pracowników – Pana Ireneusza Zaręby i Pana Roberta Gajcy!
Pozdrawiam,
Robert Borysiewicz
„Szanowni Państwo,
W dniu dzisiejszym Państwa pracownicy wykonywali zlecenie serwisu separatora na Osiedlu Villa Bemowo ul. Żołnierzy Wyklętych 15 w Warszawie. Muszę przyznać, że jestem pod dużym wrażeniem jakości pracy Panów: Roberta Gajcy i Ireneusza Zaręby, którzy to właśnie dziś dokonywali serwisu. Panowie naprawdę z dużym zaangażowaniem wykonują swoją pracę i w pełni zasługują na uznanie. Miło widzieć, jak usługa wykonywana jest na wysokim poziomie, z pełnym poświęceniem. Bardzo dziękuję obu Panom za ponadprzeciętną jakość i gratuluję Państwu takich pracowników. Brawo !!!
Przy okazji życzę Całemu Zespołowi:
Małgorzata Torzewska”